Gårdagens inköp.

Här har vi resultatet av gårdagens resa till Antalya.....


Förstår ni varför jag var nöjd?!

Jag har faktiskt varit lite huslig av mig nu på förmiddagen, för jag har nämligen vikt tvätt! Det ni :)
Visserligen skulle den behövts vikas för någon dag sen egentligen men planeringen håller ju inte alltid eller så är det något annat som lockar.....hur som helst, nu är det gjort i alla fall!
Snart är det dags att göra sig i ordning för torsdagen den 13 augusti som innehåller sushi-lunch, träning och sist men inte minst, ABBA-show :)

Förresten, under gårdagen trodde jag att jag såg en luftballong, men Mette började bara asgarva, så här kommer Dagens fråga!?


Ser ni den turkiska luftballongen? Haha!

Dags att hoppa in i duschen! Veckans sushi-lunch står på programmet!
I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0