Frosseri!

Jag är helt sinnessjukt mätt, och kommer förmodligen känna mig lika mätt i flera dygn till.....

Detta beror på att jag och Sofia gick totalt lös på den där rackarns Laxpastan som blev alldeles för god! Det gick helt enkelt inte att sluta äta förrän grytan var så tom den bara kunde bli?!
Man skulle ju kunna tänka sig att vi var smarta nog att stoppa efter huvudrätten?!
Men nej nej, vi tar och vräker i oss ett paket med Ben & Jerry´s också! Två smarta hjärnor i ljuv förening ;)



Tur att det är dance aerobic imorgon eftermiddag, hoppas bara att jag inte känner mig lika uppsvullen då, haha!

Nu är det snart dags att sova här. Känns som jag har en del sömntimmar kvar att ta igen, även om jag legat på solstolen som en strandad knubbsäl hela dagen ;)
Imorgon väntar nya äventyr!
//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0