Födelsedagsbus!

Imorgon är det dags för Joakims födelsedag.....
Eftersom vi är lediga imorgon så fick det bli till att överraska honom på jobbet idag istället :)

Här nere är vi sjukt besatta av filmen Yrrol.
I filmen finns en scen där några anställda har möte om vad chefen skall få för 50-årspresent. Det hela slutar med att dem konstaterar att han inte skall få någon present, han skall få ett straff!
Precis så tänkte jag, Sofia och övriga gänget också så Joakim fick i morses en kanelbulle och ett straff!
Detta innebär att han skall framföra "Stay the night", som är kvällens Pop-Up, iklädd i neonfärgad outfit a´la SuperMan medan vi andra tre har våra svarta baskläder! Det kommer bli en rolig kväll! :)


Senaste "Stay the Night". Ikväll kommer Jocke ha lite annorlunda kläder ;)

MiniStars-repetitionen är klar för idag och det är dags för mig att vandra ner till stranden för att möta upp Sofia och Malin. Lunch på Beach Club, me like!
Sen framåt eftermiddagen blir det eventuellt Dance Aerobic och lite repetition inför kvällens Pop-Up.
Det var ganska längesen vi körde Stay the night så man kan behöva fräscha upp minnet lite vad gäller koreografin. Är faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag plankat originalkoerografin från Melodifestivalen och fått mitt team att vilja göra detta nummer på scen! Mycket trevligt :)

Nog med skryt. Nu stämplar jag ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0