Fast igen.

I stort sett hela dagen har jag hittills tillbringat i solen på balkongen och i soffan under vår fantastiska AC!
Varför undrar ni säkert?!

Jo det är så att jag återigen fastnat i en Liza Marklund-bok och jag kan bara inte sluta läsa! Allt annat runt omkring liksom försvinner.....
Har läst alla böcker i hennes "Bengtzon-serie" utom en som jag missat på vägen, "Den röda vargen", som jag läser nu. Lite dumt att böckerna inte släpps lika ofta som man läser ut dem tycker jag men förhoppningsvis räcker denna boken i alla fall till imorgon! Egentligen kanske jag borde försöka läsa någon annan författares böcker också, men det lockar liksom inte lika mycket. Förstår inte varför men så är det bara!?


Bild från bilresan till Side på min födelsedag. Inga kommentarer på den!

Igår åkte ju som ni vet Daniel hem till Sverige igen och lämnade oss ensamma här nere i Side. Det blir tomt!
Samtidigt som man nu nästan får ett knytnävs-slag i magen av att tänka på hur lite tid det är kvar här nere innan vi alla, kanske, kommer skiljas åt!?
Man måste njuta så länge det varar helt enkelt, och det tänker jag sannerligen göra :)

Nu dyker jag tillbaks ner i soffan med min bok.....


Kommentarer
Postat av: Tommy Söderman

Du borde testa att läsa Camilla Läckberg.. skriver likt Marklund och det är GALET spännande böcker... Try it, du har inget att förlora.. :)



KRAM

2009-08-30 @ 17:28:16
Postat av: Alfred

Jag får väl göra det helt enkelt :)

Kram

2009-08-30 @ 17:52:23
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0