En slagen hjälte!

Så var man tillbaks i arbetet igen, och det tar emot idag vill jag lova.....

Gårdagens födelsedagsfest var super med mängder av drinkar och champagne i kombination med härligt sällskap! :) 
Dock väger mitt huvud desto tyngre idag :(
Här kommer lite bilder.....


Martin, Bobby och Hanne


Jag och födelsedagsbarnet!


Söta Anna och jag.


Marianne, se till att få ut den sista droppen!!!!!


En bild säger mer än tusen ord!

Återkommer senare ikväll för nu är det nämligen dags att börja jobba här minsann.
Björnarnas Melodi Grand Prix och familjeshowen Nordic Release står på programmet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tak for igår, herlige billeder .. hmmm - Kröller eller ej :) Näste gang blir det din tur...haha

2009-08-04 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0