En ny era tar snart vid.

En sammanfattning av det senaste dygnet:
- Alfred anländer till Alanya och Crazy Horse
- Strawberry Margaritha och Sambuka-shots
- Lösgång till Svenne Banan!
- Vidare mot Bistro Bellman där den numera klassiska "bolldrinken" hamnar på bordet!
- Alfred och hans vänner får en hel buss med tyskar att sjunga med till Svenne Banan på väg mot Auditorium!
- Solen börjar gå upp.
Behöver jag säga så mycket mer?! Mette har alla korten från kvällen så dem bjuder jag på så småningom ;)

I natt hade jag min, förmodligen, sista riktiga utekväll som tonåring, för om en vecka är det andra bullar som gäller!
När man fyllt 20 kan man ju inte springa runt med fjortis-blonderat hår och leka cool med massa drinkar och shots hit och dit. Det gäller att visa att man har karaktär och framför allt kunna visa sig anständig på alla sätt och vis!

Så till att börja med.....

.....renoverade jag mitt hår. Nu känner jag mig som en helt ny människa ;)

Ska faktiskt ta och hoppa i säng nu tänkte jag. Har en del timmars sömn att ta igen efter i natt!
Jag säger som jag alltid brukar säga: Huvudsaken är att man har roligt!
Det kan jag lova att jag hade!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0