En dag i Side.

Idag har det varit, i alla fall än så länge, en fantastiskt bra dag! :)
Stämplade in på Mettes kontor si sådär en och en halv timme efter avtalad tid, men hade ju till mitt försvar att hon faktiskt gett mig flex! Jag tyckte det var kanon, medan hon var lite mer skeptisk.....
Hur som helst så satt jag där och kollade på damens foton från min födelsedag, drack kaffe, laddade över nya avsnitt av 24 till min hårddisk och bara var allmänt jävla slapp och duktig! Visst låter det givande!?


Piffigt kort från Mettes kamera.

När kaffet var slut på kontoret var det dags för sushi-lunch! Som vanligt satt vi nere på Tropic och snackade massor om allt och ingenting. Alltid lika trevligt så det blir hiss på det! :)
Framåt eftermiddagen drog jag mig ut mot jobbet och var återigen en duktig pojk för jag var med på Sofias styrkepass idag igen! Dags att bli superfita!

Nu är det måndag kväll och då är det björnarnas Melodi Grand Prix och Nordic Release på menyn!

Nyheter i Side:
När mörkret lagt sig viskas det om att det skall bli en drink inne i Side tillsammans med alla guider! Notera EN drink för imorgon är det tidig uppgång som gäller!
Är inte livet fantastiskt?!


Kommentarer
Postat av: Sanna

superfitta? snyggt alfie... man är en fit person, inte en fitt... kan lätt feltolkas! =)

hoppas allt är bra med dig, pratade med din mamma häromdagen och din mormor idag. ifall du ville veta!

massa kramar!

2009-08-31 @ 19:01:34
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0