Duktig pojk!

Ja nu har jag varit en riktigt duktig pojk vill jag lova!
Sen det senaste inlägget har jag hunnit med att förbättra min solbränna lite nere på stranden och dessutom kört ett styrkepass nere i gymmet! :)
Så nu ska jag känna mig sjukt snygg på scenen ikväll! Haha!

Om en knapp timme är det dags att möta barnen som skall vara med i kvällens MiniStars! Vi möts alltid en halvtimme innan föreställning för att alla ska hinna byta om till scenkläder osv. Rosa prinsessklänningar med mängder av paljetter på brukar gå hem hos de flesta tjejerna!
När MiniStars är färdigt för den här gången är det dags att ladda om batterierna inför Radio Mega Hits!
Ska bli väldigt intressant och se hur publiken är ikväll med tanke på att den varit så bra de senaste dagarna. Hoppas på det bästa!

Ikväll ska jag förhoppningsvis få lite kontakt med la familia också :)
Mamma och Matilda ska tydligen ner till Samuel i Malmö, pappa är redan där, efter att Matilda spelat färdigt dagens golftävling så då ska vi väl kunna prata lite tänker jag! Om det inte åskar idag med vill säga.....
Var väldigt längesen vi pratade sist nu så jag måste kolla så att allt är under kontroll och att hon har koll på allting som stod med på "listan". Imorgon är det ju bara en vecka kvar tills dem kommer ned.....


Lillasyster och jag på Kreta i fjol.

Jag har dessutom beslutat att jag officiellt fyller 19 år en gång till nästa vecka! Det finns väl ingen som bryr sig om två siffror hit eller dit egentligen eller, så länge ingen ser mitt pass eller körkort. Så säger vi! :)

Time to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0