Det kommer fler chanser.....eller?

Jag är bitter.

Nu sitter jag och kollar igenom alla recensioner av Madonnas konsert på Ullevi igår. Inte smart gjort alls Alfred! För du vet att du inte kommer kunna ta dig till Ullevi ikväll heller och därför kommer du missa Madonnas första Sverigebesök på 19 år..... :(
Egentligen skiter jag i att hon bara får tre plus av Markus Larsson på Aftonbladet för jag hade velat se det ändå! Hon gör ju inget stopp i Istanbul heller så jag kanske ska försöka ringa henne och förklara att jag tycker det är dåligt gjort att lämna Turkiet utanför en världsturné?!



Inte meningen att låta så bitter faktiskt.....
Kommer tillbaka om ett par timmar för nu har jag tänkt kolla på den nya Harry Potter-filmen här förstår ni :)
Och förhoppnigsvis blir jag på lite bättre humör ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men hej och välkommen till klubben. Jag var i Afrika när de släppte biljetterna. Visste inte om spektaklet för äns jag var hemma. Så hon får helt enkelt pallra sig hit igen.

2009-08-09 @ 13:09:59
URL: http://bittersweettaste.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0