Dags att möta livet.

Japp precis så känns det. Man har suttit inne i den där tonårsbubblan och hoppat runt som om allting är en dans på rosor.....men så en dag kommer den där dagen då man måste lämna den där perioden och försöka inse att man faktiskt blir vuxen på riktigt. Den dagen infaller om några timmar.

Så nu sitter jag i Staff Room här på jobbet och laddar för mina "last minutes of fame" som tonåring. Jag har ont i magen av nervositet inför både showen och fortsättningen av livet faktiskt, förbannade jävla 20-årskris!
Vet inte om jag verkligen hunnit med allting som jag skulle velat göra innan jag kom till den här dagen.....men jag får hoppas att det finns chans till att göra dem saker i efterhand i såna fall!



Ikväll vill jag verkligen prestera på topp och jag ska inleda med en låt som ligger mig väldigt nära som Pop-Up....."Nu eller aldrig". Passande va?

Dags att inta scenen om någon minut nu så jag ska avrunda lite positivt ändå och berätta för er att jag, trots allt, är sjukt taggad för en fest ikväll! :) Piff, hiss och OK-stämpel på det!

Vi ses på andra sidan tonåren.
Tiden är inne,
nu kör vi!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0