Dagen till ända.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att de andra skall göra sig färdiga för att åka hem.....

Har suttit ett par timmar nu efter kvällens show och haft genomgång tillsammans med Sofia som suttit och tagit anteckningar under kvällen! Intressant och glädjande att lyssna på :)
Jag känner mig riktigt nöjd med kvällen, likaså BumBum, och kunde inte gjort så mycket annorlunda helt enkelt, plus att det dessutom var en riktigt stor och härlig publik! Hiss på det!

På torsdag är Sofia tillbaka igen för att kolla på ABBA och då blir det även personliga samtal, spännande va?!

Så fort jag kommer hem skall jag däcka i sängen med min bok och ställa klockan så jag vaknar imorgon bitti! Jag ska ju in och storma miss Montanas hade jag tänkt ;)
Det är dock en historia ni får höra om imorgon så sov så gott alla där hemma i Svea Rike!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0