BursdagsBalle

Bursdag = födelsedag + Balle = balkongfest
Precis så var det i natt och man mår som man förtjänar.

Kvällen började ju som ni vet väldigt roligt. Det var svårt att hålla sig för skratt på scen när man såg Joakim "SuperMan" Samuelsson på scenen, men det gick helt OK ändå får jag lov att säga! :)
Vi fortsatte med att göra en, i alla fall för min del, riktigt bra Radio Mega Hits! A&E-teamet satt i publiken så det blev härligt drag showen igenom.....


"Stay the Night" med team Side 2009 ;)


Radio Mega Hits!


Efter showen var det dags att fara hemåt och ha lite födelsedagsfest för Jocke!
Fest blev det vill jag lova..... för helt plötsligt var en hel liter med Bacardi Razz bara borta, samtidigt som jag och Sofia sitter och kör allsång till den underbara låten "Kär i dig banan"! Nämner jag också ordet "tutt-chock" så förstår ni ju säkert själva hur det slutade.....

Trots allt. Här är jag!
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att mamma, pappa, lillasyster med tillhörande pojkvän, farmor och mormor skall anlända till hotellet från flygplatsen :)
Det här ska bli en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0