Bilder och glad överraskning!

Ett par bilder från sista middagen med familjen i tisdags.....





Sofia har varit lite sjuk de senaste dagarna. Någon som sett dessa symptom tidigare?! Haha! :)



Dagens överraskning:
Bobby, Martin och Petter från Alanya-teamet är här på besök! Alltid roligt med såna trevliga överraskningar :)
Så dem har kollat på kvällens ABBA-show och nu är det dags att bara prata lite skit och umgås.....kvalitetstid helt enkelt!

För övrigt kan jag berätta att kvällens publik var helt fantastisk! Det är verkligen något speciellt med ABBA, helt klart.

Imorgon är jag tillbaka igen med nya och friska tag för just nu känner jag mig lite däven om jag ska vara helt ärlig. Kanske inte är så konstigt i och för sig.....
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Sofia

återigen... dessa smickrande bilder ;)

2009-08-28 @ 13:38:04
URL: http://turren.blogg.se/
Postat av: Alfred

Älskling, du är ju piffig :)

2009-08-28 @ 17:44:44
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0