Beslutsångest.

Det måste ju vara bättre än 20-årsångest i alla fall?!

Jag har väldigt mycket tankar i huvudet just nu kring vad jag ska ha på mig ikväll!?
Ni hör vilka allvarliga problem man stöter på i livet här nere va?! Har minst fem olika outfits med mig att välja på, så jag gör det ju inte lätt för mig precis, men det är ju så jag funkar.....
Vet exakt vad Emelie och Jessica kommer säga när jag stormar in genom dörren. - Ska du flytta hit på heltid?! ;)

Ska släppa det nu i alla fall och hoppas på att jag kan bestämma mig i bilen på väg mot Alanya helt enkelt, för nu är det dags för en av favorit-showerna - You Can´t Stop the Beat här nere i Side!
Måste prestera ordentligt idag nu så att jag är förtjänar att dricka en Strawberry Margaritha eller två ikväll!
Förnuftigt tänkande va? :)



Imorgon är jag tillbaks igen med ny frisyr, och förhoppningsvis en välmående och sund kropp :)
Ha en fantastisk fredagkväll och gör inget som jag skulle gjort!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0