Bara timmar kvar.....

Närmare bestämt 6 timmar och 16 minuter tills det smäller, och vem vet vad som kommer hända då?!

Idag har jag haft en lång dag vill jag lova och dessutom har den knappt börjat egentligen.....hur det nu kan gå ihop?!
Började dagen med frukostbuffé i alla fall och jag har inte varit så mätt på jag vet inte hur länge! Wiiie :)
Sen bar det av mot poolen en sväng innan det var dags att vandra ner till stranden och tillbringa resten av tiden fram till nu.
Klockan 16 började arbetet för idag. Jag hade nämligen eftermiddagspasset av dagens Teen Idol-repetitioner så det var skönt!

Hela dagen har varit som en enda lång lista av "nu är det sista gången jag, t.ex badar i havet som tonåring" osv osv. Usch! För att inte tala om hur konstigt det kommer kännas ikväll när man gör sista scenframträdandet som tonåring.....Nej nu blir jag deprimerad och det är onödigt. Tänk positivt! Hejja hejja!


Team Side 2009 efter gårdagens ABBA-show!

Ikväll är det dags för Teen Idol som sagt, men först ska jag möta upp la familia och äta middag hade jag tänkt. Därefter kommer det förmodligen rulla på i full fart med Teen Idol, You Can´t Stop the Beat, kvällens familjeshow, och en efterföljande 20-årsfest! Ja ni hörde rätt, jag erkänner att jag fyller 20 år. Jag är en stark människa! Haha!
Tanken är att det blir en eller ett par relativt snabba drinkar hemma efter kvällens arbete och sedan blir det en tur in till Antik Side.....Där vet man ju aldrig hur det slutar?! ;)

Återkommer efter Teen Idol.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0