Back to reality!

Så var besöken över för den här gången.....men hoppas fortfarande på att det hinner bli fler innan säsongen är över! Alltid lika roligt :)

I och för sig så är det aldrig roligt att säga hej då och nu har jag dessutom helt plötsligt haft två tunga "goodbye moments" på mindre än en vecka.....
Först underbara Ebbe i lördags och nu familjen & co. ikväll men samtidigt får man väl glädja sig åt att den senaste tiden varit helt fantastisk och se det positiva i det hela. Det ska gå! :)
Jag har dessutom  hunnit med att ha lite givande samtal med mor och far angående mina framtidsplaner, skönt att prata av sig lite.....så nu är det spännande att invänta svar för vintersäsongen
Jag har ju egentligen ett lyxproblem har jag kommit fram till.....oavsett vad resultatet blir så har jag klart för mig vad som gäller, vilket känns oerhört skönt och peppande! :)

På söndag kommer dessutom Sofia, vår chef på huvudkontoret, ner hit för en veckas besök! Ska bli intressant att se vad hon tycker om allting vi åstadkommer både på scenen och utanför :) Hon ska börja med att se 90´s hos oss på söndag innan hon fortsätter till gänget i Alanya måndag - onsdag och återvänder till oss för ABBA och You Can´t Stop the Beat i slutet av nästa vecka! Jag är fett taggad så hiss på det! :)


Nu vandrar vi vidare.....

Just nu sitter jag på Montanas balle tillsammans med Hålle och givetvis miss Montana själv!
Här myser vi med vin, snacks och skitsnack. Me like! :)
Mette har för övrigt redan samlat på sig två PiffPoäng.....får se hur många det hinner bli innan kvällen är över!

Imorgon ska jag bjuda er på bilder från dagens avskedsmiddag med familjen!
Mamma, pappa, Matilda, farmor, mormor och Ebbe - Ni är redan saknade!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0