Back on track!

Idag har jag haft en välbehövlig vilodag skulle man kunna säga.....
Till min stora besvikelse var dock internet på dåligt humör när jag väl tog mig upp ur sängen så det fick bli till att diska istället. Vilket också var välbehövligt i och för sig!?
Jag har en liten speciell metod när jag diskar och städar osv.....Jag brukar nämligen sätta på mig Sofias gröna snyggfula solglasögon och sätta på någon skrutten låt a´la jojo:n och sen går jag lös. Det blir mycket roligare då! :)

I min mailbox har det dock kommit in ett par bilder från den mytomspunna natten på ballen.....


Klockslag okänt.


Handslaget, som nu bundit mig till att inställa mig på Mettes kontor klockan 11-16 på måndag!? Jag är rädd, men det blir säkert spännande..... sushi till lunch i alla fall 
:)

Har precis ätit lite middag här på jobbet efter ett styrkepass med Sofia. Damen lyckades ge mig sån ångest när jag kom instampandes i Staff Room och berättade att jag inte tänkte träna idag, min nya träningsperiod skulle börja på söndag hade jag bestämt.
Fröken Brink var dock snabb att påpeka att sånt där kanske du inte tänkt hålla på med efter du blivit 20, så rätt vad det var så stod jag inne i salen med min skivstång och gjorde Mammi stolt, och givetvis även mig själv! :)

Förra veckan hade vi högsäsongens sista Teen Idol vilket nu resulterar i att på fredagar klockan 19.30 är det björnarna som har MiniTivoli på scenen och efterföljs av You Can´t Stop the Beat klockan 21.30!

Nyheter i Side:
Imorgon, lördag, är det dags för Daniel att lämna oss här nere! Inte hiss på det inte, snarare fet diss!
Högsäsongen är över så nu är det dags för tjejerna i MiniLand att klara sig på egen hand och det kommer bli tomt, det kommer det.....så ikväll kanske det får bli en liten avskedsdrink eller två, vad vet jag?!

When I go the distance, I´ll be right where I belong.

Kommentarer
Postat av: mamiB

Å även mamibrink är stolt...

2009-08-28 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0