And here we go!

Nu har jag äntligen pengar på min mobiltelefon igen. Man känner sig verkligen handikappad utan den där lilla saken?! Ganska hemskt egentligen om man tänker efter, men det är ju så samhället fungerar idag :)

Har hunnit med att maila "listan" till mamma nu också så vi får se vad hon säger.

- Schampoo
- Balsam
- Hårinpackning
- Lösgodis
- Ramlösa (granatäpple) finns ju inget vanligt smaksatt mineralvatten här!
- Brämhultsjuice (apelsin/jordgubb)
- Grillkorv
- Korvbröd
- Gurkmajonnäs
- Ost (den är så sjukt äcklig här nere)
- Kanelgifflar (yummie!)

Märks det att jag saknar vanlig korv med bröd?! Sjukt underskattad mat, haha!

Nu är det dags för mig att dra till jobbet. Har tänkt gå ner till gymmet en sväng innan jag börjar jobba :)
Fit skall jag bli, fit skall jag bli!  Eller som jag och Sofia brukar säga.....
- Jag skall bli en riktig superfita! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0