Affe på äventyr!

Det startade med ett helvete. Klockan 07.30 ringde klockan i morses! Usch!
08.20 började i alla fall dagens äventyr, och det slutade si sådär 13 timmar senare :)

Först mötte vi Micke och Ida, Mettes två kompisar som varit på besök, på deras hotell Hemera! Helt fantastiskt fint hotell där det naturligtvis serverades frukostbuffé med stort F.....Längesen jag var så mätt efter frukost, Yummie!

Vi begav oss iväg mot Antalya och släppte av Micke och Ida på flygplatsen.
Sen var det dags för äventyr!

Först blev det stopp på Deepo, ett av de två stora målen med resan. Köpcentret är fyllt med framför allt mängder av härliga och snygga kläder, men här finns även Starbuck´s! Wiie :)


Åkte faktiskt därifrån tomhänta, tyvärr, och rattade bilen mot köpcenter nummer 2. Migros!

Där blev det inköp av två jeans inne på Zara och ett par nya badshorts från Lacoste. 
Den officiella starten gick helt enkelt, och det var dags för dagens andra Starbuck´s-besök!


Efter vi var färdiga på Migros var det dags att leta upp Magic Mountain.....

Högst upp på toppen av ett berg utanför Antalya sägs det finnas en restaurang som roterar och bjuder på en magnifik utsikt över Antalya-bukten!

Ingen av oss hade varit där innan, men nu var det dags, och fy tusan vilken utsikt det var. Riktigt mäktigt vill jag lova!




Dessutom hade dom en sinnessjukt god Laxpasta! Me like :)

Proppmätta och belåtna begav vi oss tillbaka till Deepo. Jag hittade ju naturligtvis en del godbitar under första besöket som det var nu var dags att inhandla innan hemresan!

Ett par shorts från Marc Jacobs, en piké-tröja från Ralph Lauren och sist men inte minst ett par oerhört piffiga skor från Lacoste!

Jag är minst sagt mer än nöjd!!! :)

Imorgon lovar jag att ge er lite bilder på dagens inköp för nu är det faktiskt läggdags här på 9:an i Side! Jag är helt slut!

En lång och fantastiskt härlig dag har gått till ända! :)
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Frida

Fy faan vad bra du har det Affepaffe!!

2009-08-13 @ 12:20:43
URL: http://bittersweettaste.devote.se
Postat av: Mette

Helt fantastisk dag...bedst var jo hængekøjen...dagens spørgsmål fra mig : hvor mange var det som skrev : ja, Affe (på Ballen) vi ser din luftballon...

du glemte at skrive om alle frugterne du så på træerne hele vejen op på bjerget..hahahahaha - og jeg griner endnu :)

2009-08-14 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0