Turkiskt internet.....

.....är inte alltid så pålitligt!

Så tyvärr får ni hålla ut med bilder från helgens festligheter till, förhoppningsvis, imorgon! :)

Dags för mig att försöka ta igen lite förlorad sömntid nu känner jag! Åkte med A&E-teamets tidiga bil i morses vid 08.30 så det har varit en lång dag vill jag lova.....men har visserligen i stort sett bara legat ute vid poolen hela dagen.
På kvällen var det dock jobb på programmet precis som vanligt, men det är ju synd att klaga när man älskar sitt jobb!? :)
Björnarna har haft Cirkus och det har varit 90´s - Everybody Dance Now!

I natt sover jag faktiskt på hotellet igen, så imorgon ska jag förhoppningsvis inte behöva kliva upp alltför tidigt. Fast jag vill ju inte missa frukosten i och för sig!?

Livet som 20-åring är här och det är sannerligen hårt!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0